سفارش تبلیغ
صبا ویژن
**انتخاب اصلح به همت شما نیاز دارد.پروا مکن بشتاب همت چاره ساز است . حمید رسائی کاندیدای هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران ، ری و شمیرانات**
خبرگزاری فارس:حمید رسایی در مناظره با علیرضا محجوب گفت: آقای محجوب در مجلس ششم 30 درصد از زمان را غائب بوده است.محجوب گفت: تجهیزات نظارتی حضور و غیاب مجلس خراب بوده است.رسایی پاسخ داد: بعید است دستگاه ها در طول چند سال نمایندگی فقط میزان غیبت شما را اشتباه محاسبه کنند.
در ابتدای این مناظره که با تأخیر 75 دقیقه‌ای علیرضا محجوب همراه بود، حمید رسایی طی سخنانی گفت: مردم با حضور گسترده خود بویژه در تهران و انتخاب یک نگاه خاص ذوق خود را به نمایش گذاشتند و همان اصولگرایی حاکم بر مجلس هفتم در انتخابات مجلس هشتم برگزار کردند.
رسایی از محجوب در خصوص توزیع بن در میان کارگران سؤال کرد که محجوب در پاسخ گفت: ما همواره به مناسبت‌های مختلف ملی بن‌هایی را بین کارگران ارائه می‌کنیم و این بن نیز به خاطر روز کارگر است.
گفتگوی تفصیلی رجانیوز با حمید رسایی(2):مبارزه با فساد چپ و راست نمی‌شناسد
 رسایی در گفتگو با فارس:تشکیک در لیست 11 نفره جبهه متحد زمینه ورود افراد دیگر را فراهم می‌کند
ادامه مطلب...
وزارت ارشاد مایه نگرانی انسانهای منصف و متدین بود
یادداشت
ها و مقالات روزنامه های زنجیره ای در دولت قبل با عنایت ویژه وزارت ارشاد
وقت، مبدل به کتاب می شد پرده از اهداف دیگر این جماعت بر می داشت. چه
اینکه آنها با این کار در پی ساختن تاریخ البته بنا به میل خود بودند تا
آیندگانی که به دنبال تحقیق وقایع تاریخی هستند، وقایع دوره دوم خرداد را
تنها از دریچه ای ببینند که آنها می خواهند.
حمید رسایی با راه اندازی
و تأسیس دفتر جریان شناسی تاریخ معاصر، بیش از 14 عنوان کتاب در موضوعات
مختلف سیاسی روز و آسیب شناسی فرهنگی به چاپ رساند. که از جمله آثار مهم
وی که با استقبال گسترده نیروهای فکری و فرهنگی جامعه مواجه شد، بازی ترور
و پایان داستان غم انگیز بود که به موضوع ترور سعید حجاریان و بررسی
عملکرد مطبوعات در سال های اخیر می پرداخت.ادامه مطلب...


عکس‏های دیگر...

حجت الاسلام حمید رسایى در گفت وگو با «ایران» :
نبود مهندسى فرهنگى
بزرگترین چالش است
حجت الاسلام حمید رسایى را با آخرین سمتش به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان قم مى شناسیم هرچند پژوهش و تألیف بیش از 14 جلد کتاب در موضوع هاى آسیب شناسى فرهنگى و سیاسى، همکارى با مرکز تحقیقات دارالحدیث، تدریس و تبلیغ در خارج از کشور ، بویژه کشورهاى آفریقایى، مدیر دفتر جریان شناسى تاریخ معاصر و مشاور وزیر و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى استان قم، از جمله سوابق فرهنگى و مدیریتى اوست. با حجت الاسلام رسایى، درباره بخشى از فعالیت هایى که داشته اند، گفت وگو کرده ایم.
متن کامل مصاحبه در روزنامه ایران


 مدیرکل ارشاد استان قم:
برخی نشریات آلوده مفاسد اقتصادی شده‌اند
مدیرکل ارشاد قم گفت: مطبوعات باید به عنوان یک ابزار در راستای مبارزه با فساد عمل کنند اما متاسفانه شاهدیم که برخی مواقع بعضی از نشریات خود نیز آلوده می‌شوند.
حجت السلام والمسلمین حمید رسایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در مورد تخلفات صورت گرفته از سوی مدیر مسئول روزنامه شاخه سبز، گفت: متأسفانه علی‌رغم این‌که مطبوعات باید به عنوان یک ابزار در راستای مبارزه با فساد عمل کنند شاهدیم که برخی مواقع بعضی از نشریات خود نیز آلوده می‌شوند و این آلودگی باعث می‌شود که آن‌ها در ادامه مسیرشان نتوانند وظایف ذاتی و مقدس را که از قلم و نشریه برمی‌آید، انجام دهند.  متن کامل گفت و گو در خبرگزاری فارس